dinsdag 20 oktober 2015

Hallo, wij zijn klas SV!



Wie zijn we???????????





Hallo, ik ben Cuento.  Lid van de Chiro.
Mijn beste klasvrienden zijn :
Giani, Erfan, Brecht, Mathieu en Willem
enz. Mijn lievelings website is
A10.com, Mijn  lievelingskleuren
zijn zwart en wit. Mijn hobby is zwemmen.
Salam, ik ben twaalf  jaar.
Ik ben jarig op 20 oktober.
Mijn hobby's zijn tekenen en spelen
op de computer.
Mijn lievelingskleuren zijn:
blauw,groen en paars.
Ik heb 1 zus van 20 en 1 broer van 3.
Mijn ouders zijn afkomstig van Iran
Je vindt me vaak achter de PC.
Ik ben een enorme Pokémon FAN !!
A ja: ik ben Erfan!!!!!




Hallo, ik ben Brecht.
Ik woon in Marke.
Mijn hobby's zijn: voetbal en Chiro.
Ik eet het liefst spaghetti. 
Mijn hond noemt Max.
Ik ben een toffe gast.
Hallo iedereen ,ik ben Kitana.
Ik ben 11 jaar en ik woon in Ichtegem.
Mijn hobby's zijn paardrijden en schaatsen.
Paarden zijn echt alles voor mij.
Mocht ik kunnen dan zou ik wel altijd bij mijn paarden
willen zijn.
Het liefst eet ik hespenrolletjes en macaroni.
Ik zit ook wekelijks in een internaat maar in het
weekend ga ik naar huis.
Mijn lievelingskleuren zijn groen,blauw en roze.
Ik ben jarig op 18/01.
Ik ben geboren in het jaar 2004.
Mijn lievelingsdier is een paard.
Ik heb 3 broers en 4 zussen.
Nu ken je me een beetje beter.
veel liefs, Kitana






Hoi,ik ben Emma.
Ik ben 12 jaar.
Ik woon in Sint-Denijs.
Nee,nee niet in Gent maar in Zwevegem.
Mijn hobby's zijn :voetballen en fietsen.
Onze klas is de coolste.

Hallo, ik ben Mathieu Breda.
Ik zit in klas SV.
Mijn hobby's zijn: voetbal en fietsen.
Ik ben ook grote supporter van Zulte Waregem.
Ik hou ook van tractors en het liefst van New Holland.
Einde!!!




Hallo iedereen.
Ik ben Willem De Vos
Als je mij ziet denk je van:
amai wat een rare,
maar dat valt best mee.
Ik woon in Kuurne dicht bij
de watertoren.
Mijn sport is kajak en ik
ben een grote Nintendo fan.
Ik maak ook filmpjes
als je ze eens wil zien.
https://www.youtube.com/channel/UCvd1vku8PvClJ7wO-3VznGw




Hey,
Ik ben Laura.
Ik woon in Harelbeke.
Een ratje zoals ze zeggen! ;)
Ik heb 2 kleine broertjes:
Andres&Emilio.
Ik ben lid van de Zeescouts & ik zit in het JRK= Jeugd Rode Kruis.
Dit vind ik heel erg leuk!
Ik ben jarig op: 26~03
Nog even en ik ben 13 jaar.
Mijn lievelingskleuren zijn:
licht geel& baby blauw.
Ik zou later heel erg graag verpleegster willen worden.
Ik zou nog veel meer over mezelf kunnen zeggen maar hier zal ik afronden.
Groetjes Laura.


Hallo ,ik ben Gianni Nichelson .Ik woon in Kuurne .Ik zit vaak op mijn playstation 3 .Ik zeg elke dag 'boestik' .  Mijn lievelingskleur is blauw.  Ik heb nog 2 broers en 1 zus.  Mijn kat noemt Moestie.  Ik ben nog 12 jaar oud.  Einde.






















Hallo,ik ben Kyan. Ik ben afkomstig van Portugal. Ik ben 12jaar.
Ik ben ook een dierenvriend.  We hebben thuis een hond en ze noemt
Dayla. Ik speel graag op de playstation. Ik woon in Zwevegem in
een rijhuis. Ik ben geboren op 4 februari 2003. Mijn  hobby's zijn:fietsen en spelen.
DAT WAS HET. DAAAAAG!!!!!